Brandvæsnet rykker ud efter melding om gaslugt

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Sydvestjysk Brandvæsen måtte onsdag aften rykke ud til Bredgade i Nørre Nebel, da de havde modtaget melding om gaslugt.

Da brandvæsnet ankom til stedet undersøgte de den opgang og lejlighed, hvor den mistænkeligt lugt var blevet bemærket.

Det er endnu uvist, hvor lugten stammede fra.

Annonce
Annonce
Annonce