Brandvæsnet ankommet til oliespild ved SuperBrugsen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag formiddag er brandvæsnet rykket ud til SuperBrugsen på Nørre Alle i Hørning.

Her der sket et større oliespild, da en lastbils hydraulikslange er sprunget ved bagindgangen til butikken.

Der er blevet hældt en del kategrus ud på stedet, og brandvæsnet er kørt fra stedet.

Annonce
Annonce