Brandhane blev utæt: Vand løb ud på vejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Frederiksborg Brand og Redning blev tirsdag aften kaldt ud til en utæt brandhane ved Liseleje Station.

Over for presse-fotos.dk bekræfter Frederiksborg Brand og Redning, at man har været til stede, og at der var løbet noget vand ud på jorden, som man imidlertid hurtigt fik fjernet.

Annonce
Annonce
Annonce