Brandalarm aktiveret på plejecenter i Helsingør

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet var torsdag aften til stede på Montobello plejecenter i Helsingør, hvor en brandalarm var blevet aktiveret.

Efter en grundig gennemgang kunne brandvæsenet returnere.


Annonce
Annonce
Annonce