Brand brudt ud i hus: Ambulance ankommet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Sent torsdag aften er politi, brandvæsen, lægebil og ambulance ankomme til Bavnehøj Alle i Nyborg, hvor der er udbrudt brand i et hus.

Brandvæsnet har fået styr på branden, men en person er kommet lettere til skade ved branden.

Derfor er personen blevet tilset af ambulancepersonalet på stedet.

Annonce
Annonce
Annonce