Bilist påkører rådyr på motorvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag aften er der sket et færdselsuheld på Esbjergmotorvejen ved Esbjerg Lufthavn, hvor en bil har påkørt et rådyr.

I forbindelse med færdselsuheldet lå der vragdele fra bilen flere steder langs vejen.

Vejhjælpen var dog hurtigt fremme, hvor de fjernede rådyret og vragresterne fra bilen.

Annonce
Annonce
Annonce