Bil endt på siden: Redningsmandskab i aktion

Bil endt på siden
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Natten til lørdag indløb der en melding om et færdselsuheld på Helsingør motorvejen ved afkørsel 16 i Lyngby C.

Redningsmandskabet var hurtigt fremme på stedet, hvor bilen skulle vendes om og oprydningsarbejdet kunne påbegyndes.

Årsagen til det voldsomme uheld samt om der er sker personskade, er endnu ukendt.

Annonce
Annonce