Ansat erkender stort tyveri fra universitetshospital

Illustrationsfoto
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Næsten 2000 piller med morfin og andre præparater fjernede serviceassistent fra akutmodtagelsen

En ansat på Odense Universitetshospital har i et retsmøde torsdag tilstået tyveri af store mængder morfin-præparater. Det skriver fyens.dk.

Manden er sigtet for at have stjålet 1900 morfin-piller, men også metadon, oxycontin og andre former for medicin skal han have fjernet fra hospitalet.

Præparaterne blev fjernet fra et medicinskib i den fælles akutmodtagelse, hvor manden har arbejdet som serviceassistent.

I et grundlovsforhør i Retten i Odense har den 41-årige mand erkendt sig skyldig, skriver fyens.dk.

/ritzau/

Annonce
Annonce