Aarhus: Politi og ambulance til stede i gågaden

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Østjyllands Politi har søndag aften været til stede i en enkelt patrulje sammen med en ambulance i gågaden i Aarhus.

Det har ikke været muligt for Presse-fotos.dk at opklare, hvad der er sket på stedet.

Vores udsendte oplyser dog, at politiet kun var kort tid på stedet.

Annonce
Annonce
Annonce