Togtrafikken lammet: Person på skinnerne

Tog holder stille ved perronen
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tog trafikken er søndag aften blevet ramt af store problemer, efter at en person er kommet til skade på skinnerne.

Politi, ambulancer og redningsmandskab er rykket talstærkt ud til stationen, hvor redningsarbejder lige nu er i gang.

På grund af hændelsen holder togene stille, og togtrafikken er derfor påvirket kraftigt.

Der er endnu ikke meldt noget ud om personens tilstand, men i følge TV2, skulle en person have forsøgt at krydse skinnerne, hvoraf personen falder og slår hovedet.

Opdateres..

Annonce
Annonce
Annonce