Bilen endte ude i et buskads efter at være kørt af vejen.
Det gik torsdag aften helt galt for en bilist.
Her røg vedkommende af vejbanen og endte i en grøft ude i noget buskads.
Det viser billeder fra Presse-fotos.dks udsendte.
(Artiklen fortsætter under billederne)


Uheldet skete på Ryttervej i Svendborg, hvor de første meldinger lød, at der var fastklemte.
Presse-fotos.dk er dog ikke bekendt med de nærmere omstændigheder omkring uheldet.
Herunder om der er nogen, der er kommet til skade som følge af det.
Skulle der komme ny information opdaterer Presse-fotos.dk dog artiklen.

