Det er blandt andet Nike-sko gerningsmanden har stjålet.
I en lille by, hvor der sjældent sker andet end at vinden blæser, og genbrugsbutikken har tilbud, skete det.
I weekenden brød en mand ind i en villa, hvor han blandt andet stjal et par sko.
Men politiet kommer nu med en opfordring.
(Artiklen fortsætter under billedet)

Bornholms Politi opfordrer gerningsmanden til at melde sig efter et indbrud på en villavej på Kong Gustafsvej i Nexø lørdag den 13. juni omkring klokken 15.15.
Bornholms Politi er nemlig i besiddelse af billedmateriale af manden.
“Vi har nogle gode spor i sagen, blandt andet overvågningsbilleder, hvor gerningsmanden ses umaskeret. Vi vil derfor gerne opfordre vedkommende til at melde sig selv. Ellers er næste skridt for os, at vi deler billederne af den pågældende med offentligheden,” siger vicepolitiinspektør Henrik Schou fra Bornholms Politi.
Gerningsmanden stjal blandt andet smykker og tre Nike Travis Scott-sneakers.
Politiet opfordrer gerningsmanden til at melde sig selv på telefon 114 inden den 30. juni.
Vidner er desuden velkomne til at kontakte politikredsen.
