Sagen tog pludselig en dramatisk drejning. Nu er endnu flere personer blevet trukket ind i den opsigtsvækkende våbensag.
For få dage siden blev en 17-årig anholdt.
Men politiets efterforskning stoppede ikke dér.
Nu kommer den næste store udvikling i sagen.
(Artiklen fortsætter under billederne)

For efterforskningen af den 17-årige, der blev anholdt 10. juni og sigtet for besiddelse af to pistoler og to håndgranater, har ført politiet videre til to nye anholdelser.
En 32-årig kvinde fra Polen og en 25-årig mand fra Horsens blev tirsdag anholdt i Horsens.
Begge er sigtet for ulovlig våbenbesiddelse og skal fremstilles i grundlovsforhør ved Retten på Frederiksberg onsdag morgen klokken 10.
Det skriver Københavns Politi på mediet Politi Update.
