Stor redningsaktion på Bornholm – skib sunket

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En stor redningsaktion er fredag eftermiddag igang ved Gudhjem på Bornholm.
Et skib er gået på grund og sunket og der eftersøges folk i vandet.
En person havde reddet sig i land på en klippe og er blevet reddet i land.
Forsvaret har afsendt en helikopter som assistance og dykkere er klar til at gå i vandet.

Annonce
Annonce