Bilist påkører busskur

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil har onsdag aften påkørt et busskur i forbindelse med en ulykke i Herlev.

Ambulance og brandfolk på skadested i Herlev

Ved ulykken er busskuret blevet ødelagt og bilen har taget kraftigt skade. Flere brandfolk er kaldt til stedet for at rydde op efter ulykken. Også politi og ambulance er på plads.

Annonce
Annonce