Løse køer standser togtrafikken

Tog - arkivfoto
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Regionaltogene kører igen mellem Køge Nord Station og København Syd, efter at trafikken tidligere blev indstillet på grund af kreaturer på sporet.

Det skriver DR P4 Trafik København & Sjælland på det sociale medie X.

– Togene kører igen, men med forsinkelser. Politiet har fået så meget styr på køerne, at togene kan snige sig forbi, lyder det i opslaget.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce