Ambulance rykker ud til motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag morgen er der sket et uheld på E20.

Uheldet er sket på E20 fra Køge mod Avedøre mellem <27> Greve N og Ishøj.

Dette gør at et spor er spærret, skriver Vejdirektoratet,

En ambulance og politivogn er i øjeblikket til stede ved uheldet.

Uheldet skaber kø, og man bedes derfor være opmærksom.

Annonce
Annonce