Alle tog aflyst mellem Danmark og Sverige

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag morgen er der ingen togdrift mellem Danmark og Sverige.

Det skriver DR P4 Trafik på X.

Dette skyldes, at et tog holder og spærrer ved Malmø C.

Der er blevet indsat togbusser, som vil køre fra Hyllie klokken 08:00.

Annonce
Annonce