Brandalarm gået: Beredskab rykker ud

Brandvæsnet var hurtigt på stedet.
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet rykkede ud til en brandalarm, der var gået i Struer.

Beredskabet rykkede ud til Vestcenter Kilen i Struer.

En brandalarm var gået, og udrykningslamperne blev tændt.

Efter grundig undersøgelse på stedet kunne brand afkræftes.

Brandvæsnet kunne igen slukke lamperne og vende snuden hjem mod stationen igen.

Annonce
Annonce