Lokalnyt: Brandvæsen og ambulance rykker ud til brand

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag aften indløb en melding om brand. Beredskab og ambulance rykkede ud.

Både politi, brandvæsen, ambulance og akutlægebil var til stede i Silkeborg.

De rykkede ud på en melding om brand.

(Artiklen fortsætter efter billedet)

Brandvæsnet var hurtigt til stede på adressen.

Udrykningen foregik til Lupinvej i Silkeborg.

Presse-fotos.dks udsendte vurderer fra omstændigheder på stedet, at branden er blevet slukket.

Dog er Presse-fotos.dk ikke bekendt med de nærmere omstændigheder omkring branden.

LÆS OGSÅ:

Bakken åbner i dag: Stort motorcykeloptog

Politi og ambulance rykker ud til adresse

Annonce
Annonce