Nu er det sket: Motorvejen er lukket!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Østjyske Motorvej lukkede lørdag aften for trafik på strækningen mellem Skanderborg og Ejer Bavnehøj.

Årsagen er, at motorvejen skal udvides. I den forbindelse er det nødvendigt at rive en bro ned og bygge den op igen, fordi den ellers ikke vil være lang nok, når motorvejen bliver bredere.

LÆS OGSÅ: I denne weekend lukker motorvejen: Find andre ruter!

Motorvejen er spærret i begge retninger, og bilister må derfor ud på omkørsel, hvis de skal passere strækningen.

Stykket på motorvejen er spærret af frem til søndag klokken 9.00

Annonce
Annonce
Annonce