Brand på plejehjem i København

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der udbrød lørdag ved middagstid brand i noget indbo på plejecentret Sølund i Ryesgade i København.

Hovedstadens Beredskab skriver på X (det tidligere Twitter):

“Vores røgdykkere har slukket en brand i noget indbo på Plejehjemmet Sølund. Ingen er kommet til skade, og vi bortventilerer røgen samt laver eftersyn i omkringliggende lejligheder.”

Annonce
Annonce