Lastbil i ulykke på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En lastbil her tirsdag morgen været involveret i en ulykke på E47 Sydmotorvejen fra Køge mod Farø mellem Lellinge og Herfølge.

Redningsmandskabet er fremme på stedet hvor oprydningsarbejde lige nu er i gang. Uheldet kan have betydning for trafikken det er lastbilen holder halvvejs ude på vejbanen.

Annonce
Annonce
Annonce