Ild i paller – brandvæsenet lukkede festen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Herning brandvæsen og politiet blev sent søndag aften kaldt ud til en naturbrand  ved et naturområde på Møllegade i Herning.

Da indsatsleder fra brandvæsen kom frem viste det sig at være nogen der havde sat ild i nogle paller og sad og hyggede sig.
Men brandvæsenet slukkede branden og kort tid efter kunne de kører hjem igen

Annonce
Annonce
Annonce