Brand brudt ud på gård

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag eftermiddag måtte brandvæsnet rykke ud til Esbjerg, hvor der udbrudt brand på Forumlundvej.

Branden er brudt ud i en halmstak, men nåede ikke at sprede sig for meget, før brandvæsnet fik styr på den.

Kort efter ankomsten kunne mandskabet forlade adressen.

Annonce
Annonce