Lastbiler blokerer tilkørsel ved Skanderborg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mange tilkørsler er blevet blokeret af lastbiler mandag morgen. Senest er tilkørslen til Århus ved Skanderborg blevet blokeret af tre lastbiler.

Det betyder, at bilerne kun kan komme gennem blokaden én ad gangen.

Annonce
Annonce
Annonce