Se video: Fire anholdte efter knivstik på Hovedbanegården

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fire mennesker er tidligt fredag aften blevet anholdt på Københavns Hovedbanegård efter et slagsmål, der involverede knivstik.

Der var to forurettede, og politiet fik i første omgang anholdt en enkelt gerningsmand.

Derefter var mistanken, at der var en gerningsmand, som sad fast i elevatoren.

LÆS OGSÅ: Knivstik på Hovedbanegården: Mistænkt sidder fast i elevator

Vagtchef hos Københavns Politi, Dyre Sønnicksen, siger imidlertid til tv2.dk, at der var tale om tre mistænkte i elevatoren.

En montør kom til Hovedbanegården og fik åbnet elevatoren. Derefter anholdt politiet dem alle tre.

De skal nu afhøres på stationen, og derefter vil politiet afgøre, hvem der skal sigtes – og for hvad.

Annonce
Annonce