Frontalt sammenstød: To personer på skadestuen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

To personer er kørt på skadestuen efter et frontalt sammenstød lørdag ved middagstid i krydset Langeskov Omfartsvej/Odensevej.

Der var tydelige vragrester på uheldsstedet efter sammenstødet.

“De to tilskadekomne er kørt til Odense Universitets Hospital. I talende stund har jeg ikke deres identitet, og jeg er heller ikke informeret om, hvor alvorligt de er kommet til skade,” siger vagtchef hos Fyns Politi, Peter Vestergaard, til presse-fotos.dk

Den foreløbige teori hos politiet er, at der er tale om en vigepligtsforseelse.

Politiet har forladt uheldsstedet, hvor der er ryddet op, så vejen igen er farbar.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce