Rundkørsel spærret efter større oliespild

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er lørdag eftermiddag rykket ud til rundkørslen på Kvarmløsevej i Tølløse. Der er har været et større oliespild på kørebanen, som skal ryddes op

Flere brandkøretøjer er ankommet til stedet og der bliver hældt ‘kattegrus’ på vejen, så der ikke er nogen fare for andre trafikanter.

Der vil blive åbnet om om kort tid.

Annonce
Annonce
Annonce