Ild i el-boks i Odense

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Beredskab Fyn var torsdag formiddag tilstede på Dalumvej i det sydvestlige Odense, hvor der var gået ild i en el-boks.

Det lykkedes at få slukket ilden, uden at nogen kom noget til. Facaden på bygningen, hvor elboksen står, tog den en smule skade.

Annonce
Annonce
Annonce