Bil smadret i færdselsuheld

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag står en bil på siden af vejen på Saxovej og Rismarksvej i Odense. Politiet har været ude og sætte afstandstape på bilen, som ikke er til gene for den øvrige trafik.

LIGE NU LÆSER ANDRE: Mand stod og masturberede med sin lille tissemand

Annonce
Annonce
Annonce