Brandalarm på Esbjerg sygehus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag aften omkring klokken 23 er brandvæsenet til stede på Esbjerg sygehus efter en automatisk brandalarm er blevet aktiveret. Der er ikke udfundet nogen brand.

Annonce
Annonce
Annonce