Bil kørt ind i autoværn: Spor spærret på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er der sket et uheld på Fynske Motorvej, fra Middelfart mod Odense tilkørsel fra serviceanlæg Kildebjerg Syd.

Uheldet i nødsporet, og en skiltevogn har spærret et det ene spor, mens ambulancereddere og politi arbejder på stedet. Rednings- og oprydningsarbejdet forventes tidligst afsluttet kl. 15:20, skriver Vejdirektoratet.

Annonce
Annonce
Annonce