Bil torpederer lyskurve i centrale København

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

To unge kvinder kom sent mandag aften galt afsted, da de i en voldsom ulykke torpederede en lyskurve ved Axeltorv i centrale København. Politiet måtte rekvirere brandvæsenet til at rydde op efter ulykken.

“Der er ingen personskade sket,” siger vagtchef Henrik Stormer, Københavns Politi, til presse-fotos.dk tirsdag morgen.

Føreren kørte ikke bil i påvirket tilstand.

Annonce
Annonce
Annonce