Melding om brand i lejlighed – var nervøs for naboens adfærd

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Videbæk brandvæsen, politiet og ambulance hastede sent onsdag aften til Stationsvej i Videbæk, efter at de fik en anmeldelse om at en person frygtede at personens nabo ville sætte ild i sin lejlighed.

Alt mandskab var hurtige fremme på stedet.

Annonce
Annonce
Annonce