Bil udbrændt i Espergærde – stod isoleret for sig selv

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er mandag morgen udbrændt på Stationen i Espergærde.

Brandvæsenet er fremme på stedet, hvor slukningsarbejdet var i gang.

Brandvæsenet er i gang med undersøgelser for at finde en eventuel brandårsag på stedet, da bilen stod isoleret for sig selv.

Annonce
Annonce
Annonce