Ambulance og politi tilkaldt: Båd sejlede på grund

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Både ambulance og politi blev tilkaldt, da en båd torsdag formiddag var ved at kæntre ved Kronprins Frederiks Bro i Frederikssund.

“Vi blev tilkaldt, fordi en båd var gået på grund,” fortæller vagthavende ved Nordsjællands Politi, Christian Kobbernagel, til presse-fotos.dk

“Men både vi og redningsfolkene returnerede hurtigt. De havde selv klaret situationen,” siger han.

Annonce
Annonce
Annonce