Bil endt på siden i soloulykke – kørt igennem hegn

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er lørdag middag endt i en soloulykke, hvor den er havnet på siden på en nedkørselsrampe på Skolegade i Esbjerg.

Bilen er kørt igennem et hegn, hvorefter den er væltet ned.
Redningsmandskabet er fremme på stedet, hvor oprydningsarbejdet er igang.

De involveredes tilstand er ukendt

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce