Politiaktion i Gellerup: Tre personer anholdt

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Østjyllands Politi er tirsdag aften til stede med hundepatrulje i Gellerup.

“19.39 blev vi sendt til slagsmål ude på Lenesvej i Gellerup, hvor vi har anholdt tre personer,” siger vagtchefen fra Østjyllands Politi.

I forbindelse med efterforskningen af sagen er der blevet afspærret en del af området.

Politiet har ikke yderligere oplysninger på nuværende tidspunkt.

Annonce
Annonce
Annonce