Politi til stede ved Rødovre Station

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Københavns Vestegns Politi var torsdag formiddag til stede på Rødovre Station.

“De havde en formodning om, at der var en person på skinnerne. Men de fandt ikke nogle,” oplyser vagtchefen Henrik Andreasen.

Politiet har derfor forladt stedet igen.

Annonce
Annonce
Annonce