Bil stod i flammer i Høje Gladsaxe

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil brød natten til mandag i brand på Høje Gladsaxe Vej.

Beredskab Øst rykkede derfor ud til stedet for at slukke branden i bilen.

En stor røgsky stod op fra bilen, da beredskabet nåede frem til adressen.

Annonce
Annonce
Annonce