Brandvæsnet til stede i Rødovre – bygning evakueret

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er natten til onsdag talstærkt til stede på Madumvej i Rødovre.
Flere personer er evalueret på adressen, og brandvæsnet er i gang med slukningsarbejdet.
Brandens skadesomfang er ukendt, da slukningsarbejdet stadig er igang.

Annonce
Annonce
Annonce