
Brandvæsenet rykkede torsdag eftermiddag ud til Tårnby nærpolitistation.
Årsagen til udrykningen var meldinger om lugt af røg i politiets lokaler.
Det oplyser Tårnby brandvæsen.

Efter at have gennemsøgte politistationen med blandt andet termiske kameraer kunne brandvæsenet konstatere, at der ikke var brand på stationen, oplyser brandvæsenet.
