Pas på: Stort oliespild på motorvej i retning mod København

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er sket et stort oliespild på Holbækmotorvejen – på motorring 3 – i retning mod København onsdag.

Derfor opfordrer vejdirektoratet bilister til at køre forsigtigt på strækningen.

Olien er spildt på frakørslen til Hvidovre.

Annonce
Annonce