Uheld på Øresundsmotorvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag eftermiddag omkring klokken 13.30 er der sket et uheld på E20 Øresundsmotorvejen i retning mod Københavns Lufthavn mellem <19> Ørestad og <18> Tårnby.

Ifølge meldinger fra stedet kan der være tale om en bilbrand.

Vejdirektoratet oplyser, at der ikke er opstået kø som følge af hændelsen.

Se billeder fra stedet her:

Annonce
Annonce