Strandgæsterne troede ikke deres egne øjne: Se hvem der lå og solede sig

To sælunger lå og solede sig på stranden
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lige nu ligger to sæler og nyder solen på stranden, hvor de har tiltrukket sig stor opmærksomhed fra de mange mennesker i området.

De to dyr har slået sig ned i sandet side om side og ser ud til at tage sig en velfortjent pause fra livet i vandet.

Sælerne har fået flere forbipasserende til at stoppe op, tage billeder og følge de usædvanlige strandgæster på afstand.

Sælerne virker rolige over den opmærksomhed, de får, mens de ligger og hviler sig i aftensolen.

Så selvom synet af solnedgangen, har dens charme, så er det altså de to havgæster, som uden tvivl har stjålet hele showet.

Annonce
Annonce
Annonce