Stor udrykning til Langelinie: Dykkere i vandet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En større udrykning er ankommet til Langelinie på Østerbro i København, hvor der er mange udrykningskøretøjer til stede.

Omkring middagstid er politiet og beredskabet rykket ud til en melding om en bil som ligger i vandet.

Derfor er der sendt både betjente og brandfolk ud sammen med dykkerne, som nu er i vandet for at finde den druknede bil.

Det oplyser Københavns Politi til TV 2 Kosmopol.

(Artiklen fortsætter under billedet)

“By & Havn har lavet nogle målinger, hvoraf det fremgår, at der skulle ligge en bil dernede”, lyder det fra vagtchefen.

Der er ikke tale om personskade i forbindelse med fundet af bilen.

Samme eftermiddag er en massiv udrykning ankommet til et rådhus, hvor politiet har skudt en mand.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce