Voldsomt uheld – bil gravet halvt ned

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En sølvfarvet personbil havnede dybt nede i grøften ved en ulykke på Ormslevvej ved Viby Jylland sent onsdag aften. Både politi og ambulance blev kaldt til stedet, ligesom brandvæsenet blev alarmeret, da der var melding om mulig fastklemte ved ulykken.

Made with Repix (http://repix.it)
Annonce
Annonce
Annonce