Voldsom motorvejsulykke: Tilskadekomne kørt afsted med ambulancer

To biler er implicerede i uheldet.
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fire ambulancer, læge, akutbil, politi og autohjælp er lige nu til stede ved voldsomt uheld på motorvejen E20.

Esbjergmotorvejen er lige nu spærret mellem <70> Holsted og <69> Brørup på grund af et alvorligt færdselsuheld.

Det oplyser Vejdirektoratet, og Presse-fotos.dks udsendte er på stedet.

To biler er implicerede i ulykken og ambulancer er kørt afsted med flere tilskadekomne.

(Artiklen fortsætter efter billedet)

Flere tilskadekomne kørt afsted med ambulancer.

I den ene politibil sidder et mindre barn, og ulykken skaber lang kø i østgående retning, det oplyser Presse-fotos.dks udsendte.

Der er stort opbud af blandt andet en tavlevogn og autohjælp, men også både fire ambulancer, læge, akutbil og politi.

Vejdirektoratet oplyser, at vejen forventes genåbnet i løbet af eftermiddagen.

To biler er implicerede i ulykken.
Lang kø på motorvejen som følge af uheldet.

Annonce
Annonce
Annonce