Voldsom kø for at komme i Odense Zoo inden nedlukning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Efter statsministerens pressemøde torsdag hvor forlystelsesparker, biografer og meget mere blev bedt om at lukke ned, valfarter folk lige nu til Odense zoo hvor en kæmpe kø er blevet dannet både med hensyn til biler omkring parken, men også med hensyn til den gående kø ind i selve parken.

Annonce
Annonce